Warum nicht 5er...

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Pyro
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Post by Pyro »

Keine Manöver.... :lol:
Tja...ich wohl auch net....(wozu auch)


konrad
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Post by konrad »

die einzige Pre...

Immortal Grapple // auf kleiner Flamme
hm... ich würde mal die Situation am Tisch gerne analysieren...
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Post by Pyro »

Kartentext und Blutstand?
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bonzo
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Post by bonzo »


Immortal Grapple
Type: Combat
Requires: Potence
Only usable at close range before strikes are chosen. Grapple.
[pot] Strikes that are not hand strikes may not be used this round (by either combatant). A vampire may play only 1 Immortal Grapple each round.
[POT] As above, with an optional press. If another round of combat occurs, that round is at close range; skip the determine range step for that round.
Blutstand dürfte 5/5 sein ...


Gruß,

BonZo0
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Post by Pyro »

Gut, dann genießen wir mal diese Umarmung und warten was der Steinklotz damit bezweckt hat.
Kein Pre-Strike!
konrad
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Post by konrad »

Pounce
Type: Combat
Requires: Flight
Strike: make a hand strike at +2 damage, and the opposing minion cannot strike for the remainder of the round (this doesn't affect the current strike resolution). If this strike is dodged, this striking minion takes 1 damage during strike resolution and the opposing minion gets an optional press.
Damit also 2A wenn ich richtig rechne
hm... ich würde mal die Situation am Tisch gerne analysieren...
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Pyro
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Post by Pyro »

Ja und du kriegst von mir ne saftige Ohrfeige für 1! :lol:
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Und wir schauen uns mal an....wie weh das tut..oder Konrad?
konrad
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Post by konrad »

nun Richard... so wie es aussieht

Rockheart
Type: Combat
Requires: Visceratika/Thaumaturgy
[tha] Strike: dodge.
[vis] Prevent half the damage (round up) done by the opponent's strike. (Doing this twice would prevent all damage from the strike.)
[VIS] As [vis] above, and prevent half the damage (round up) done by each strike of the opponent for the remainder of combat. A vampire may play only one Rockheart at superior each combat.
natürlich auf hoher Flamme.

somit müsste ich

5/5 und einen durch die Carrions -> 4/5
hm... ich würde mal die Situation am Tisch gerne analysieren...
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konrad wrote:nun Richard... so wie es aussieht

Rockheart
Type: Combat
Requires: Visceratika/Thaumaturgy
[tha] Strike: dodge.
[vis] Prevent half the damage (round up) done by the opponent's strike. (Doing this twice would prevent all damage from the strike.)
[VIS] As [vis] above, and prevent half the damage (round up) done by each strike of the opponent for the remainder of combat. A vampire may play only one Rockheart at superior each combat.
natürlich auf hoher Flamme.

somit müsste ich

5/5 und einen durch die Carrions -> 4/5
äähm...wenn du die hälfte von 1 nimmst und das aufrunden musst, dann ist das doch immer noch 1 oder?!
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Post by konrad »

ja,


verhindere die Hälfte aufgerundet. Also 1/2 aufgerundet = 1; daraus folgt verhindere 1 Schaden.

1-1 = 0 Schaden
hm... ich würde mal die Situation am Tisch gerne analysieren...
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Post by Pyro »

:lol:

stimmt

*an die stirn klatsch*
:roll:

also gut ich spiele
skin of steel auf superior
Skin of Steel [Jyhad:C, VTES:C, CE:C, Anarchs:PAG, KMW:PAn, LoB:PA2]
Cardtype: Combat

Cost: 1 blood

Discipline: Fortitude

[for] Prevent all damage from the opponent's strike.
[FOR] As above, and prevent all damage from the opponent's strikes for the remainder of this round.


4/5
konrad
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gut..

ich mache keine Additional Strikes
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Ich auch nicht...
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Post by konrad »

In der Press dürfte dann die Chamber zuschlagen... wenn Du nichts weiter machst sind wir in der nächsten Runde

4/5 und keine Pre von mir


konrad wrote:So jetzt bewegen wir uns mal


Pre:

Quote:
Crawling Chamber
[VIS] Only usable before range is determined. Opposing minion takes 1R damage each round of combat during the press step. A vampire can play only one Crawling Chamber at superior each combat.
hm... ich würde mal die Situation am Tisch gerne analysieren...
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