Wenn ich in der gleichen Influence Phase einen Anarch Convert und einen anderen Vampir ins Spiel bringe, dann kann ich zuerst den anderen Vampir ins Spiel bringen und dann den Anarch Convert darauf anwenden? Laut LSJ kommen Vampire nicht gleichzeitig ins Spiel sondern nacheinander (wichtig z.B. fuer die Scarce-Regel)...
#04: Anarch Convert [TR:V]
Clan: Caitiff
Group: any
Capacity: 1
Discipline: -
Independent. Anarch. When the convert enters play, you may remove him from the game to make a non-titled vampire you control anarch and either gain 1 pool or draw a card from your crypt.
Wann geht denn ein Vampir in den Torpor wenn er einen clot counter von Blade Clot erhaelt: sofort oder im naechsten Untap? Oder wie ist der Text zu verstehen?
#04: Blade Clot [TR:R]
Cardtype: Action Modifier/Combat.
Requires an anarch.
Only usable when this anarch diablerizes a vampire with a capacity above 6. Put this card in play with three clot counters. When an anarch you control inflicts hand or melee weapon damage, you may move a clot counter from this card to the opposing minion. A minion with a clot counter goes to torpor or is burned during his or her untap phase. If an older vampire rescues the vampire, burn the clot counter.
Bei Constant Revolution sucht sich der betroffene Spieler aus wieviel Pool er burnt und wieviel Karten er abwirft, die Summe des geburnten Pool und der abgeworfenen Karten muss X ergeben?
#08: Constant Revolution [TR:R]
Cardtype: Action
+1 stealth action. Requires an anarch. Unique.
Put this card in play with 1 counter. During your untap phase, put a counter on this card. During each other Methuselah's untap phase, he or she must burn X pool and/or cards at random from his or her hand, where X is the number of counters on this card. Any vampire may burn this card as a D-action that costs 1 pool.
Bei Keystone Kine kann ich, sofern der acting minion all diese Disziplinen hat, zwei oder alle drei Effekte aktivieren? Das waere dann eine nette Karte fuer mein Samedi Anarchen Deck.

#21: Keystone Kine [TR:C]
Cardtype: Action
Disciplines: Celerity/Necromancy/Obfuscate
Requires an anarch.
[cel] and/or [nec] and/or [obf] (D) Bleed. If using [cel], he or she gains one blood. If using [nec] the bleed is +1 bleed. If using [obf], you many burn an ally controleld by your prey whose cost is not greater than the bleed amount.