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Posted: 19 May 2004, 13:21
by Mercundus
Strike:
Name: Pounce
Cardtype: Combat
Discipline: Flight
Requires a ready minion with flight.
Strike: strength+2 damage, and the opposing minion cannot strike for the remainder of the round (this doesn't affect the current strike resolution). If this strike is dodged, this striking minion takes 1 damage during strike resolution and the opposing minion gets an optional press.
Posted: 19 May 2004, 13:28
by Mercundus
Miriam (1/5)
Pugfar (3/5)
Geht ab jetzt esentlich langsamer, da meine Pause zu ende......
Posted: 19 May 2004, 13:32
by Milo
Strike: Hand Strike
Posted: 19 May 2004, 13:34
by Milo
Strike Resolution : Skin of Steel [for]
Miriam 4/5
Pugfar 3/5
Posted: 19 May 2004, 13:38
by kutsch
Mercundus wrote:Maneuver
Swoop
Only usable to go to close Range and this minion gets +1 strength on his initial strike this round.
hi,
ich misch mich da ja nur ungern ein, aber du hast voher die range auf long gesetzt (high ground), und kannst somit keine manöver mehr spielen...
gruß
k
Posted: 19 May 2004, 13:40
by Azrael
kutsch wrote:Mercundus wrote:Maneuver
Swoop
Only usable to go to close Range and this minion gets +1 strength on his initial strike this round.
hi,
ich misch mich da ja nur ungern ein, aber du hast voher die range auf long gesetzt (high ground), und kannst somit keine manöver mehr spielen...
gruß
k
Kann ich nur zustimmen, danke kutsch
High Ground [CE:C]
Cardtype: Combat
Maneuver, only usable to go to long range. If this minion has flight and the opposing minion does not, play before range is determined to set the range for the round to long. A minion can play only 1 High Ground each round.
Posted: 19 May 2004, 13:45
by Milo
Ich bin konfus

Judge kannst du bitte entscheiden, wo wir nun sind: Kampfphase, Long oder Close und ob die Strikes zählen?
Posted: 19 May 2004, 13:52
by Azrael
Da ihr in der ersten Runde auf Long Range seid, sind die Karten Swoop und Pounce nicht spielbar.
Mercundus sammelt die beiden Karten wieder ein, Milo sammelt seinen Skin of Steel wieder ein und weiter geht´s in der Strike Phase auf Long Range.
Miriam 5/5
Pugfar 3/5
Posted: 19 May 2004, 13:58
by Mercundus
Ok da Du keinen Strike mehr für diese Runde durch die Pounce hast, bleibt es bei
Miriam (1/5)
Pugfar (3/5)
Irgendwas vor dem Press?
Posted: 19 May 2004, 14:01
by Mercundus
Äh was jetzt? Also ich seh das anders........
Posted: 19 May 2004, 14:02
by Azrael
Mercundus wrote:Ok da Du keinen Strike mehr für diese Runde durch die Pounce hast, bleibt es bei
Miriam (1/5)
Pugfar (3/5)
Irgendwas vor dem Press?
Ähhh, liest du bitte die vorangegangenen Posts...
Du hast die Range auf Long gesettet...
Keine Maneuver, sorry...
If an effect "sets" the range of a round (and therefore skips the maneuver phase), no other effect can be used to reset the range. [RTR 19970630]
Posted: 19 May 2004, 14:06
by Mercundus
Ok Nix before Strike
Posted: 19 May 2004, 14:07
by Milo
Ich auch kein prestrike
Posted: 19 May 2004, 14:33
by Mercundus
ich wink Dir
Posted: 19 May 2004, 14:36
by Milo
Ich lächele und winke zurück
Ich schätze nichts in der Strike Resolution, also next Round!?